Periodo de publicación recogido
|
|
|
Benjamin Fauth, Wolfgang Wagner, Christiane Bertram, Richard Göllner, Janina Roloff, Oliver Lüdtke, Morgan S. Polikoff, Uta Klusmann, Ulrich Trautwein
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 6, 2020, págs. 1284-10302
Reciprocal associations between students’ mathematics anxiety and achievement: Can teacher sensitivity make a difference?
Karen Aldrup, Uta Klusmann, Oliver Lüdtke
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 4, 2020, págs. 735-750
Social support and classroom management are related to secondary students’ general school adjustment: A multilevel structural equation model using student and teacher ratings.
Karen Aldrup, Uta Klusmann, Oliver Lüdtke, Richard Göllner, Ulrich Trautwein
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 8, 2018, págs. 1066-1083
Teachers’ emotional exhaustion is negatively related to students’ achievement: evidence from a large-scale assessment study
Uta Klusmann, Dirk Richter, Oliver Lüdtke
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 8, 2016, págs. 1193-1203
Professional competence of teachers: Effects on instructional quality and student development
Mareike Kunter, Uta Klusmann, Jürgen Baumert, Dirk Richter, Thamar Voss, Axinja Hachfeld
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 805-820
Teachers' occupational well-being and quality of instruction: The important role of self-regulatory patterns
Uta Klusmann, Mareike Kunter, Ulrich Trautwein, Oliver Lüdtke, Jürgen Baumert
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 100, Nº. 3, 2008, págs. 702-715
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados