InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Anna Lenski, Dirk Richter, Oliver Lüdtke
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 34, Nº 1, 2019, págs. 169-186
Ethnic composition and heterogeneity in the classroom: Their measurement and relationship with student outcomes
Camilla Rjosk, Dirk Richter, Oliver Lüdtke, Jacquelynne S. Eccles
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 8, 2017, págs. 1188-1204
Teachers’ emotional exhaustion is negatively related to students’ achievement: evidence from a large-scale assessment study
Uta Klusmann, Dirk Richter, Oliver Lüdtke
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 8, 2016, págs. 1193-1203
Classroom composition and language minority students’ motivation in language lessons.
Camilla Rjosk, Dirk Richter, Jan Hochweber, Oliver Lüdtke, Petra Stanat
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 4, 2015, págs. 1171-1185
Professional competence of teachers: Effects on instructional quality and student development
Mareike Kunter, Uta Klusmann, Jürgen Baumert, Dirk Richter, Thamar Voss, Axinja Hachfeld
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 805-820
Is There a Consensus on Good Practice in Psychiatric Nursing?
Thomas Schwarze, Sabine Kahn, Dirk Richter
XVI Encuentro Internacional de Investigación en Cuidados, 2012, ISBN 978-84-695-6114-0, págs. 232-234
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados