Periodo de publicación recogido
|
|
|
Does instructional quality mediate the link between teachers’ emotional exhaustion and student outcomes?: A large-scale study using teacher and student reports
Uta Klusmann, Karen Aldrup, Janina Roloff, Oliver Lüdtke, Bridget K. Hamre
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 6, 2022, págs. 1442-1460
Reciprocal associations between students’ mathematics anxiety and achievement: Can teacher sensitivity make a difference?
Karen Aldrup, Uta Klusmann, Oliver Lüdtke
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 112, Nº. 4, 2020, págs. 735-750
Social support and classroom management are related to secondary students’ general school adjustment: A multilevel structural equation model using student and teacher ratings.
Karen Aldrup, Uta Klusmann, Oliver Lüdtke, Richard Göllner, Ulrich Trautwein
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 8, 2018, págs. 1066-1083
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados