pág. 5
pág. 15
pág. 39
pág. 73
pág. 91
pág. 131
pág. 163
Els centres educatius: Agents o víctimes del desenvolupament del currículum?
pág. 181
La prefectura d'estudis: direcció acadèmica o lideratge educatiu
pág. 187
pág. 217
pág. 231
pág. 245
La innovació al centre d'EGB: Procés d'introducció de la informàtica
pág. 259
pág. 273
pág. 283
pág. 313
pág. 327
pág. 333
L'equip de coordinació: una eina de recolzament en la direcció escolar
Carme Armengol Asparó, Anna Pérez
pág. 341
La coordinació de l'acció tutorial des de la perspectiva de la prefectura d'estudis: una experiència
pág. 351
pág. 361
L'elaboració del projecte curricular de centre: Estratègies d'aació
pág. 369
pág. 373
pág. 381
Un exemple de concreció del PCC en els horaris: IES Celestí Bellera
pág. 387
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados