pág. 7
La interacció entre els plans estratègics i les avaluacions:: el cas de la Universitat de Lleida
pág. 15
Les accions de millora de caràcter específic:: l’Escola TècnicaSuperior d’Enginyeria Agrària
pág. 49
L’Enginyeria Química a la URV:: avantprojecte integrador 1r-4rt
Josep Font Capafons, Joan Herrero Sabartés, Josep Bonet Avalos, David Fernández, Mónica Moya López
pág. 61
pág. 71
pág. 81
Acció per a la millora del rendiment acadèmic dels estudiants de primer curs.: Expressió oral i metodologia d’estudi i de recerca.Facultat de Dret de la Universitat de Girona
pág. 85
pág. 103
pág. 111
pág. 123
L’impuls al debat pedagògic:: Projecte educatiu de la Facultat de Ciències de la Salut i de la Vida de la Universitat Pompeu Fabra
pág. 129
Millora de la qualitat de la docència pràctica de la Facultat de Farmàcia de Barcelona:: creació de la unitat de laboratoris docents (ULD)
pág. 137
pág. 143
pág. 149
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados