La comunicació del turisme s�ha emancipat. Ja és autònoma. El canvi de tendència experimentat amb l�aparició de les Tecnologies de la Informació i de la Comunicació, el fet d�apel�lar a la connexió emocional dels turistes amb les destinacions, o el que és el mateix, el viatge -mai millor dit- que suposa passar de la �informació� a la �persuasió� i de la �promoció� a �l�emoció�, implica un �salt endavant� en relació a les estratègies tradicionals que la comunicació del turisme havia utilitzat fins fa ben poc
La informació turística: del paper a la xarxa
Mònika Jiménez Morales: llums i ombres del place branding
Destinacions a la xarxa: les webs oficials de les destinacions turístiques com a reflex de l’estratègia de màrqueting
Màrqueting de turisme temàtic: El parc d’atraccions com a eina comunicativa de captació de turistes
La comunicació a les empreses d’intermediació turística.: El cas de les agències de viatges
Comunicació i gestió pública del turisme: una transversalitat necessària
Patrimoni cultural i indústria turística: La comunicació com a estratègia per afavorir un matrimoni sostenible
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados