Ayuda
Ir al contenido

Dialnet


Conèixer i gestionar la imatge percebuda de la destinació

  • Autores: Raquel Camprubí Subirana, Lluís Prats Planagumà
  • Localización: Manual de comunicació turística: de la informació a la persuasió, de la promoció a l'emoció / Jordi de San Eugenio Vela (aut.), 2009, ISBN 9788484582991
  • Idioma: catalán
  • Texto completo no disponible (Saber más ...)
  • Resumen
    • Aquest capítol posa de manifest els paràmetres bàsics que cal conèixer sobre la imatge turística que el turista percep d’una destinació, així com aquells elements necessaris que permeten desenvolupar i gestionar el producte i la comunicació de la destinació turística, a fi de poder influir en el procés de decisió del turista i assolir un grau de satisfacció elevat en l’experiència turística una vegada el turista ha visitat la destinació.


Fundación Dialnet

Dialnet Plus

  • Más información sobre Dialnet Plus

Opciones de compartir

Opciones de entorno