Periodo de publicación recogido
|
|
|
Private provision of teaching services: Exploring trends and developments in temporary teachers in the Netherlands
Marjolein K. Camphuijsen, Tom Stolp
Revista española de educación comparada, ISSN 1137-8654, Nº 42, 2023 (Ejemplar dedicado a: La Industria Educativa Global: Análisis desde la Educación Comparada), págs. 44-62
The battle for whole-child approaches: examining the motivations, strategies and successes of a parents’ resistance movement against a performance regime in a local Norwegian school system
Guri Skedsmo, Marjolein K. Camphuijsen
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 30, Nº. 1, 2022
Teaching as affective labour in a datafied world: A scoping review of the relationship between performance-based accountability and teachers’ emotions
Marjolein K. Camphuijsen, Antonina Levatino, Laura Mentini, Lluís Parcerisa Marmi
Foro de Educación, ISSN-e 1698-7802, ISSN 1698-7799, Vol. 20, Nº. 2, 2022, págs. 61-84
From trust in the profession to trust in results: a multi-scalar analysis of performance-based accountability in norwegian education
Marjolein K. Camphuijsen
Tesis doctoral dirigida por Antonina Levatino (dir. tes.), Antoni Verger Planells (dir. tes.). Universitat Autònoma de Barcelona (2021).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados