Periodo de publicación recogido
|
|
|
Social studies education research for sustainable democratic societies: Addressing persistent civic challenges
Brett L. M. Levy, Christopher L. Busey, Alexander Cuenca, Ronald W. Evans, Anna-Lise Halvorsen, Li-Ching Ho, Joseph Kahne, Mark T. Kissling, Jane C. Lo, Paula McAvoy, Sarah McGrew
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 51, Vol. 1, 2023, págs. 1-46
The rise and fall of Missouri’s performance assessment of student teachers: a policy network analysis of the Missouri Pre-Service Teacher Assessment
Alexander Cuenca, Joseph R. Nichols
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 30, Nº. 1, 2022
A turn to practice: Core practices in social studies teacher education
Todd Dinkelman, Alexander Cuenca
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 48, Vol. 4, 2020, págs. 583-610
Reforming the idea of social studies teacher education
Alexander Cuenca
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 48, Vol. 3, 2020, págs. 455-459
Es reseña de:
Social studies teacher education: Critical issues and current perspectives
Christopher C. Martell
Charlotte : Information Age Press, 2018
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados