InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Social studies education research for sustainable democratic societies: Addressing persistent civic challenges
Brett L. M. Levy, Christopher L. Busey, Alexander Cuenca, Ronald W. Evans, Anna-Lise Halvorsen, Li-Ching Ho, Joseph Kahne, Mark T. Kissling, Jane C. Lo, Paula McAvoy, Sarah McGrew
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 51, Vol. 1, 2023, págs. 1-46
Preparation for civil society: A necessary element of curriculum for social justice
Li-Ching Ho, Keith C. Barton
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 48, Vol. 4, 2020, págs. 471-491
Teaching controversial issues in geography: Climate change education in Singaporean schools
Li-Ching Ho, Tricia Seow
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 43, Nº 3, 2015, págs. 314-344
Civic Disparities: Exploring Students' Perceptions of Citizenship within Singapore's Academic Tracks
Li-Ching Ho, Theresa Alviar Martin
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 39, Nº 2, 2011, págs. 203-237
"Don't Worry, I'm Not Going to Report You": Education for Citizenship in Singapore
Li-Ching Ho
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 38, Nº 2, 2010, págs. 217-247
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados