Periodo de publicación recogido
|
|
|
Factors affecting first-year engineering students’ choice of majors
Kerry L. Meyers, Victoria Goodrich, Sarah Blackowski, Elizabeth Spingola
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 35, no. 3, 2019, págs. 861-877
First-year engineering students’ perceptions of engineering disciplines: a qualitative investigation
Rachel L. Kajfez, Krista M. Kecskemety, Emily S. Miller, Kathryn Gustafson, Kerry L. Meyers, Gregory W. Bucks, Katherine Tanner
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. 1, 2018, págs. 88-96
I2D2: imagination, innovation, discovery, and design
Kerry L. Meyers, Victoria Goodrich, Jay Brockman
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. Extra 5, 2012, págs. 1109-1118
How self-identification and views of engineering change with time: a study of students and professionals
Kerry L. Meyers, Matthew W. Ohland, Stephen E. Silliman
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 28, no. 1, 2012, págs. 103-112
The importance of formative experiences for engineering student identity
Kerry L. Meyers, Matthew W. Ohland, Alice L. Pawley, Cody D. Christopherson
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 26, no. 6, 2010, págs. 1550-1560
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados