InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Online professional development across institutions and borders
Bart Rienties, Blaženka Divjak, Michael Eichhorn, Francisco Iniesto Carrasco, Gillian Saunders Smits, Barbi Svetec, Alexander Tillmann, Mirza Žižak
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 20, 2023
Flipped classrooms in higher education during the COVID-19 pandemic: findings and future research recommendations
Blaženka Divjak, Bart Rienties, Francisco Iniesto Carrasco, Petra Vondra, Mirza Žižak
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 19, 2022
Integrating MOOCs in traditionally taught courses: achieving learning outcomes with blended learning
Antonia Bralić, Blaženka Divjak
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 15, 2018
A game-based learning case study: Who wants to be a millionaire?
N. Kadoic, Blaženka Divjak, D. Oreški
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022 / coord. por Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, 2022, ISBN 978-84-09-42484-9, págs. 2554-2562
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados