Identificadores de autorPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Pacing Out Educational Temporalities: A Praxeological Approach to the Research on Time in Adult Education Fields
Sisyphus: Journal of Education, ISSN-e 2182-9640, Vol. 11, Nº. 1, 2023 (Ejemplar dedicado a: Time and Temporalities in (Adult) Education and Learning), págs. 83-106
Network Governance in Adult Education: An International Comparison of Network-Focussed Political Strategies for the Provision of Adult Education in Italy, Nigeria and Germany
Jürg Schwarz, Jessica Kleinschmidt, Francesca Lasi, Fatima Ibrahim Muhammad, Success Ayodeji Fasanmi
Sisyphus: Journal of Education, ISSN-e 2182-9640, Vol. 10, Nº. 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: International perspectives on comparative analysis: policy and practices in adult education), págs. 61-84
Media-assisted language learning for young children: Effects of a word-learning app on the vocabulary acquisition of two-year-olds.
Catherine Walter-Laager, Kathrin Brandenberg, Luzia Tinguely, Jürg Schwarz, Manfred R. Pfiffner, Barbara Moschner
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 4, 2017, págs. 1062-1072
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados