págs. 6-9
Developing Rhythmic Intelligence: Towards a Critical Understanding of Educational Temporalities
págs. 10-34
Reframing Temporality: A Design for a Relational View of Chronoference
págs. 35-61
págs. 62-82
Pacing Out Educational Temporalities: A Praxeological Approach to the Research on Time in Adult Education Fields
págs. 83-106
págs. 107-127
págs. 128-146
Insights from Liminality: Navigating the Space of Transition and Learning
págs. 147-166
Habilidades Sociales en el Contexto Presencial y Online: Interferencia del Uso Problemático de la Videoconsola
Adoración Díaz López, Javier J. Maquilón Sánchez, Ana Belén Mirete Ruiz
págs. 167-179
Desafios no Ensino de Comunicação Técnica em Português Língua Materna: Da Sala de Aula ao Mundo da Engenharia
págs. 180-192
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados