Periodo de publicación recogido
|
|
|
Evaluating the validity evidence surrounding use of value-added models to evaluate teachers: a systematic review
Audrey Amrein Beardsley, Matthew Ryan Lavery, Jessica Holloway, Margarita Pivovarova, Debbie L. Hahs Vaughn
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 31, Nº. 1, 2023
Anti-standardization and testing opt-out movements in education: resistance, disputes and transformation
Javier Campos Martinez, Alejandra Falabella, Jessica Holloway, Diego Santori
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 30, Nº. 1, 2022
Teachers and educational policy: markets, populism, and im/possibilities for resistance
Meghan Stacey, Mihajla Gavin, Jessica Gerrard, Anna Hogan, Jessica Holloway
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 30, Nº. 1, 2022
Teacher accountability, datafication and evaluation: a case for reimagining schooling
Jessica Holloway
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 28, Nº. 1, 2020
Global perspectives on high-stakes teacher accountability policies: An introduction
Jessica Holloway, Tore Bernt Sorensen, Antoni Verger Planells
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 25, Nº. 1, 2017
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados