Periodo de publicación recogido
|
|
|
Revealing dynamic relations between mathematics self-concept and perceived achievement from lesson to lesson: An experience-sampling study
Christoph Niepel, Herbert W. Marsh, Jiesi Guo, Reinhard Pekrun, Jens Möller
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 6, 2022, págs. 1380-1393
Students’ personality and state academic self-concept: Predicting differences in mean level and within-person variability in everyday school life
Jennifer E. Hausen, Jens Möller, Samuel Greiff, Christoph Niepel
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 6, 2022, págs. 1394-1411
The reciprocal 2I/E model: An investigation of mutual relations between achievement and self-concept levels and changes in the math and verbal domain across three countries
Fabian Wolff, Fabio Sticca, Christoph Niepel, Thomas Götz, Jan van Damme, Jens Möller
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 8, 2021, págs. 1529-1549
Illusory gender-equality paradox, math self-concept, and frame-of-reference effects: New integrative explanations for multiple paradoxes.
Herbert W. Marsh, Philip D. Parker, Jiesi Guo, Geetanjali Basarkod, Christoph Niepel, Brooke Van Zanden
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 121, Nº. 1, 2021, págs. 168-183
Seeing is believing: Gender diversity in STEM is related to mathematics self-concept.
Christoph Niepel, Matthias Stadler, Samuel Greiff
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 6, 2019, págs. 1119-1130
The longitudinal interplay of students’ academic self-concepts and achievements within and across domains: Replicating and extending the reciprocal internal/external frame of reference model
Christoph Niepel, Martin Brunner, Franzis Preckel
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 4, 2014, págs. 1170-1191
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados