InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Unique and combined effects of quantitative mathematical language and numeracy instruction within a picture book intervention: A registered report
David J. Purpura, Connor D. O'Rear, Alexa Ellis, Jessica A. R. Logan, Lauren Westerberg, Patrick Ehrman, Yemimah A. King, Mackenna Vander Tuin, Inga Nordgren, Kristen Anderson, Jimena Cosso, Erica L. Zippert, Amy R. Napoli, Caroline Byrd Hornburg, Sara A. Schmitt, Jennifer Dobbs-Oates
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 116, Nº. 1, 2024, págs. 1-19
The Next Generation of Quality Indicators for Group Design Research in Special Education
Jessica R. Toste, Jessica A. R. Logan, Karrie A. Shogren, Brian A. Boyd
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 89, Nº. 4, 2023, págs. 359-378
A latent profile analysis of math achievement, numerosity, and math anxiety in twins
Sara A. Hart, Jessica A. R. Logan, Lee Thompson, Yulia Kovas, Gráinne McLoughlin, Stephen A. Petrill
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 2, 2016, págs. 181-193
Print-focused read-alouds in early childhood special education programs
Laura M. Justice, Jessica A. R. Logan, Joan N. Kaderavek, Jaclyn M. Dynia
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 81, Nº. 3, 2015, págs. 292-311
Professional development for early childhood educators: Efforts to improve math and science learning opportunities in early childhood classrooms
Shayne B. Piasta, Jessica A. R. Logan, Christina Yeager Pelatti, Lisa Capps, Stephen A. Petrill
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 2, 2015, págs. 407-422
Quantile Regression in the Study of Developmental Sciences
Yaacov Petscher, Jessica A. R. Logan
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 3, 2014, págs. 861-881
Peer effects in early childhood education: : testing the assumptions of special-education inclusion
Laura M. Justice, Jessica A. R. Logan, Tzu-Jung Lin, Joan N. Kaderavek
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 25, Nº. 9, 2014, págs. 1722-1729
Reading Development in Young Children: Genetic and Environmental Influences
Jessica A. R. Logan, Sara A. Hart, Laurie Cutting, Kirby Deater-Deckard, Christopher Schatschneider, Stephen Petrill
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 6, 2013, págs. 2131-2144
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados