InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The mediating role of attention in the association between math anxiety and math performance: An eye-tracking study
Tianyu Li, Michaela Quintero, Michael Galvan, Sierra Shanafelt, Leslie M. Hasty, Derek P. Spangler, Ian M. Lyons, Michèle M.M. Mazzocco, James R. Brockmole, Sara A. Hart, Zhe Wang
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 115, Nº. 2, 2023, págs. 229-240
Unraveling the Relation Between Reading Comprehension and Print Exposure
Florina Erbeli, Elsje van Bergen, Sara A. Hart
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 5, 2020, págs. 1548-1562
Exploring the Co-Development of Reading Fluency and Reading Comprehension: A Twin Study
Callie W. Little, Sara A. Hart, Jamie M. Quinn, Elliot M. Tucker Drob, Jeanette Taylor, Christopher Schatschneider
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 3, 2017, págs. 934-945
A latent profile analysis of math achievement, numerosity, and math anxiety in twins
Sara A. Hart, Jessica A. R. Logan, Lee Thompson, Yulia Kovas, Gráinne McLoughlin, Stephen A. Petrill
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 2, 2016, págs. 181-193
Is math anxiety always bad for math learning? the role of math motivation
Zhe Wang, Sarah L. Lukowski, Sara A. Hart, Ian M. Lyons, Lee A. Thompson, Yulia Kovas, Michèle M.M. Mazzocco, Robert Plomin, Stephen A. Petrill
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 26, Nº. 12, 2015, págs. 1863-1876
Reading Development in Young Children: Genetic and Environmental Influences
Jessica A. R. Logan, Sara A. Hart, Laurie Cutting, Kirby Deater-Deckard, Christopher Schatschneider, Stephen Petrill
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 6, 2013, págs. 2131-2144
Sara A. Hart, Stephen A. Petrill, Lee A. Thompson, Robert Plomin
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 101, Nº. 2, 2009, págs. 388-402
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados