Periodo de publicación recogido
|
|
|
A prosocial value intervention in gateway STEM courses.
Judith M. Harackiewicz, Cameron A. Hecht, Michael W. Asher, Patrick N. Beymer, Liana Lamont, Natalie S. Wheeler, Nicole M. Else-Quest, Stacy J. Priniski, Jessi L. Smith, Janet S. Hyde, Dustin B. Thoman
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 125, Nº. 6, 2023, págs. 1265-1307
College students’ reasons for leaving biomedical fields: Disenchantment with biomedicine or attraction to other fields?
Emily Q. Rosenzweig, Judith M. Harackiewicz, Cameron A. Hecht, Stacy J. Priniski, Elizabeth A. Canning, Yoi Tibbetts, Michael W. Asher, Janet S. Hyde
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 2, 2021, págs. 351-369
Promoting persistence in the biological and medical sciences: An expectancy-value approach to intervention
Cameron A. Hecht, Judith M. Harackiewicz, Stacy J. Priniski, Elizabeth A. Canning, Yoi Tibbetts, Janet S. Hyde
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 8, 2019, págs. 1462-1477
The benefits of combining value for the self and others in utility-value interventions
Stacy J. Priniski, Emily Q. Rosenzweig, Elizabeth A. Canning, Cameron A. Hecht, Yoi Tibbetts, Janet S. Hyde, Judith M. Harackiewicz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 8, 2019, págs. 1478-1497
Improving performance and retention in introductory biology with a utility-value intervention
Elizabeth A. Canning, Judith M. Harackiewicz, Stacy J. Priniski, Cameron A. Hecht, Yoi Tibbetts, Janet S. Hyde
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 110, Nº. 6, 2018, págs. 834-849
Closing achievement gaps with a utility-value intervention:: Disentangling race and social class.
Judith M. Harackiewicz, Elizabeth A. Canning, Yoi Tibbetts, Stacy J. Priniski, Janet S. Hyde
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 111, Nº. 5, 2016, págs. 745-765
Christopher S. Rozek, Janet S. Hyde, Ryan C. Svoboda, Chris S. Hulleman, Judith M. Harackiewicz
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 107, Nº. 1, 2015, págs. 195-206
Closing the social class achievement gap for first-generation students in undergraduate biology
Judith M. Harackiewicz, Elizabeth A. Canning, Yoi Tibbetts, Cynthia J. Giffen, Seth S. Blair, Douglas I. Rouse, Janet S. Hyde
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 106, Nº. 2, 2014, págs. 375-389
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados