Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Linguistic outcomes of English medium instruction programmes in higher education: a study on economics undergraduates at a Catalan University
Jennifer Rose Ament, Carmen Pérez Vidal
Higher learning research communications: HLRC, ISSN-e 2157-6254, Vol. 5, Nº. 1, 2015, págs. 47-68
Context effects in second language acquisition: formal instruction, studyabroad and immersion classrooms
Carmen Pérez Vidal, Sonia López Serrano, Jennifer Rose Ament, Dakota J. Thomas Wilhelm
Learning context effects: study abroad, formal instruction andinternational immersion classrooms / Carmen Pérez Vidal (ed. lit.), Sonia López Serrano (ed. lit.), Jennifer Rose Ament (ed. lit.), Dakota J. Thomas Wilhelm (ed. lit.), 2018, ISBN 978-3-96110-093-4, págs. 1-19
The acquisition of discourse markers inthe English-medium instruction context
Jennifer Rose Ament, Júlia Barón Parés
Learning context effects: study abroad, formal instruction andinternational immersion classrooms / Carmen Pérez Vidal (ed. lit.), Sonia López Serrano (ed. lit.), Jennifer Rose Ament (ed. lit.), Dakota J. Thomas Wilhelm (ed. lit.), 2018, ISBN 978-3-96110-093-4, págs. 43-74
Learning context effects: study abroad, formal instruction andinternational immersion classrooms
Carmen Pérez Vidal (ed. lit.), Sonia López Serrano (ed. lit.), Jennifer Rose Ament (ed. lit.), Dakota J. Thomas Wilhelm (ed. lit.)
Language Science Press, 2018. ISBN 978-3-96110-093-4
Textual and interpersonal pragmatic markers in full- and semi-english-medium instruction: their acquisition and the impact of learners' motivational profiles
Jennifer Rose Ament
Tesis doctoral dirigida por Carmen Pérez Vidal (dir. tes.), Júlia Barón Parés (codir. tes.). Universitat Pompeu Fabra (2018).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados