InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Mehmet Firat
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 14, Nº. 4, 2022, págs. 280-290
How e-learning engagement time affects academic achievement in e-learning environments. A large-scale study of open and distance learners: A large-scale study of open and distance learners
Mehmet Firat, Aylin Öztürk, İhsan Güneş, Esra Çolak, Melda Beyaz, Köksal Büyük
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 11, Nº. 2, 2019, págs. 129-141
Comparing the Internet Usage of Pre-service Language Teachers With Teachers of Other Subjects: Distance Learning vs. On-Campus Learning
Mehmet Firat, Harun Serpil
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 19, Nº. 1, 2017 (Ejemplar dedicado a: PROFILE Issues in Teachers' Professional Development, Vol. 19 No. 1), págs. 55-72
Measuring the e-Learning Autonomy of Distance Education Students
Mehmet Firat
Open Praxis, ISSN-e 2304-070X, Vol. 8, Nº. 3, 2016, págs. 191-201
Advanced student support tools for open and distance education students: example of Anadolu University hashtag-based frequently asked question system
Mehmet Firat, M.R. Okur
Claves innovadoras para la prevención del abandono en instituciones de educación abierta y a distancia: experiencias internacionales / Magdalena Cruz (ed. lit.), Ángeles Sánchez-Elvira Paniagua (ed. lit.), 2016, ISBN 978-9945-580-31-0, págs. 147-167
Development and Evaluation of an Integrated Platform for Open and Distance Education Students
Mehmet Firat
New Technologies and the future of Teaching and Learning: Conference Proceedings The Open and Flexible Higher Education Conference Hosted by AGH University of Science and Technology in Krakow, 23-24 October 2014, 2014, ISBN 978-90-79730-14-8, págs. 157-165
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados