InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Connie Y. Kang, Greg J. Duncan, Douglas H. Clements, Julie Sarama, Drew H. Bailey
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 4, 2019, págs. 590-603
What Is the Long-Run Impact of Learning Mathematics During Preschool?
Tyler W. Watts, Greg J. Duncan, Douglas H. Clements, Julie Sarama
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 2, 2018, págs. 539-555
The Role of Mediators in the Development of Longitudinal Mathematics Achievement Associations
Tyler W. Watts, Greg J. Duncan, Meichu Chen, Amy Claessens, Pamela David-Kean, Kathryn Duckworth, Mimi Engel, Robert S. Siegler, María Inés Susperreguy
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 6, 2015, págs. 1892-1907
Do the Effects of Head Start Vary by Parental Preacademic Stimulation?
Elizabeth B. Miller, George Farkas, Deborah Lowe Vandell, Greg J. Duncan
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 4, 2014, págs. 1385-1400
Preschool Center Quality and School Readiness: Quality Effects and Variation by Demographic and Child Characteristics
Tran D. Keys, George Farkas, Margaret R. Burchinal, Greg J. Duncan, D. L. Vandell, Weilin Li, Erik A. Ruzek, Carollee Howes
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 4, 2013, págs. 1171-1190
Give Us This Day Our Daily Breadth
Greg J. Duncan
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 1, 2012, págs. 6-15
Early-Childhood Poverty and Adult Attainment, Behavior, and Health
Greg J. Duncan, Kathleen M. Ziol-Guest, Ariel Kalil
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 1, 2010, págs. 306-325
Sleep and the Body Mass Index and Overweight Status of Children and Adolescents
Emily K. Snell, Emma K. Adam, Greg J. Duncan
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 1, 2007, págs. 309-323
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados