InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Fraction ball: Playful and physically active fraction and decimal learning
Andres S. Bustamante, Kreshnik Nasi Begolli, Daniela Alvarez Vargas, Drew H. Bailey, Lindsey Engle Richland
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 114, Nº. 6, 2022, págs. 1307-1320
Prevention: Necessary But Insufficient? A 2-Year Follow-Up of an Effective First-Grade Mathematics Intervention
Drew H. Bailey, Lynn S. Fuchs, Jennifer K. Gilbert, David C. Geary, Douglas Fuchs
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 2, 2020, págs. 382-400
Connie Y. Kang, Greg J. Duncan, Douglas H. Clements, Julie Sarama, Drew H. Bailey
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 4, 2019, págs. 590-603
Does Reading Cause Later Intelligence? Accounting for Stability in Models of Change
Drew H. Bailey, Andrew K. Littlefield
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 6, 2017, págs. 1913-1921
The codevelopment of children’s fraction arithmetic skill and fraction magnitude understanding
Drew H. Bailey, Nicole Hansen, Nancy C. Jordan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 4, 2017, págs. 509-519
Relatedness, Co-residence, and Shared Fatherhood among Ache Foragers of Paraguay
Ryan M. Ellsworth, Drew H. Bailey, Kim Hill, A. Magdalena Hurtado, Robert S. Walker
Current anthropology: A world journal of the sciences of man, ISSN 0011-3204, Nº. 5, 2014, págs. 647-653
David C. Geary, Mary K. Hoard, Lara Nugent, Drew H. Bailey
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 1, 2012, págs. 206-223
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados