InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
High-Ability Grouping: Benefits for Gifted Students' Achievement Development Without Costs in Academic Self-Concept.
Franzis Preckel, Isabelle Schmidt, Eva Stumpf, Monika Motschenbacher, Katharina Vogl, Vsevolod Scherrer, Wolfgang Schneider
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 4, 2019, págs. 1185-1201
A. Katrin Arens, Isabelle Schmidt, Franzis Preckel
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 4, 2019, págs. 663-684
Effects of achievement differences for internal/external frame of reference model investigations:: A test of robustness of findings over diverse student samples
Isabelle Schmidt, Martin Brunner, Franzis Preckel
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 88, Nº. 4, 2018, págs. 513-528
Franzis Preckel, Isabelle Schmidt, Eva Stumpf, Monika Motschenbacher, Katharina Vogl, Wolfgang Schneider
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 61, Nº 2, 2017, págs. 103-116
Big fish in big ponds: Contrast and assimilation effects on math and verbal self-concepts of students in within-school gifted tracks
Julia Herrmann, Isabelle Schmidt, Ursula Kessels, Franzis Preckel
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 86, Nº. 2, 2016, págs. 222-240
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados