InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Anna K. Nishen, Katja Corcoran, Katharina Holder, Ursula Kessels
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 38, Nº 1, 2023, págs. 367-387
Explaining academic-track boys' underachievement in language grades: Not a lack of aptitude but students' motivational beliefs and parents' perceptions?
Anke Heyder, Ursula Kessels, Ricarda Steinmayr
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 87, Nº. 2, 2017, págs. 205-223
Big fish in big ponds: Contrast and assimilation effects on math and verbal self-concepts of students in within-school gifted tracks
Julia Herrmann, Isabelle Schmidt, Ursula Kessels, Franzis Preckel
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 86, Nº. 2, 2016, págs. 222-240
When being a girl matters less: Accessibility of gender-related self-knowledge in single-sex and coeducational classes and its impact on students' physics-related self-concept of ability
Ursula Kessels, Bettina Hannover
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2008, págs. 273-289
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados