InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
On the way to an interpreter advantage in coordination: evidence from interpreting students across different training stages
Fei Zhong, Yanping Dong
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 3, 2023, págs. 610-620
The Emergence of a Complex Language Skill: Evidence from the Self-organization of Interpreting Competence in Interpreting Students
Zhibin Yu, Yanping Dong
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 25, Nº 2, 2022, págs. 269-282
Interpreting: A window into bilingual processing
Yanping Dong, Ping Li
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 23, Nº 4, 2020, págs. 703-705
Attentional control in interpreting: A model of language control and processing control
Yanping Dong, Ping Li
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 23, Nº 4, 2020, págs. 716-728
Acquisition of interpreting strategies by student interpreters
Yanping Dong, Yinghui Li, Nan Zhao
The Interpreter and translator trainer, ISSN 1750-399X, Vol. 13, Nº. 4, 2019, págs. 408-425
Parallel processing of the target language during source language comprehension in interpreting
Yanping Dong, Jiexuan Lin
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 16, Nº 3, 2013, págs. 682-692
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados