InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Seal of Biliteracy: a 10-year retrospective
Charlotte R. Hancock, Amy J Heineke, Kristin J. Davin
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 55, Nº. 1, 2022, págs. 10-34
A Practice-Based Approach to Foreign Language Teacher Preparation: A Cross-Continental Collaboration
Malba Barahona, Kristin J. Davin
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 23, Nº. 1, 2021, págs. 181-196
A comparative case study: administrators' and students' perceptions of the Seal of Biliteracy
Charlotte R. Hancock, Kristin J. Davin
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 53, Nº. 3, 2020, págs. 458-477
Enhancing instructor candidate oral proficiency through interdepartmental collaboration
Scott P. Kissau, Kristin J. Davin, Chuan Wang
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 52, Nº. 2, 2019, págs. 358-372
L2 Dynamic Assessment: An Activity Theory Perspective
José David Herazo, Kristin J. Davin, Anamaría Sagre
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 2, 2019, págs. 443-458
The Seal of Biliteracy: Considering equity and access for English learners
Amy J Heineke, Kristin J. Davin, Amy Bedford
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 26, Nº. 1, 2018
The Seal of Biliteracy: successes and challenges to implementation
Kristin J. Davin, Amy J Heineke, Linda Egnatz
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 51, Nº. 2, 2018, págs. 275-289
The genesis of classroom discursive practices as history-in-person processes
Richard Donato, Kristin J. Davin
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 22, Nº. 6, 2018, págs. 739-760
The Seal of Biliteracy: Variations in Policy and Outcomes
Kristin J. Davin, Amy J Heineke
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 3, 2017, págs. 486-499
Learning to mediate: Teacher appropriation of dynamic assessment
Kristin J. Davin, José David Herazo Rivera, Anamaría Sagre
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 21, Nº. 5, 2017, págs. 632-651
Classroom Dynamic Assessment: A Critical Examination of Constructs and Practices.
Kristin J. Davin
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 100, Nº 4, 2016, págs. 813-829
The Sociocognitive Imperative of L2 Pedagogy.
Paul D. Toth, Kristin J. Davin
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 100, Nº 0, 2016, págs. 148-168
Kristin J. Davin, Francis J. Troyan
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 48, Nº. 1, 2015, págs. 124-142
Converting data to knowledge: one district's experience using large-scale proficiency assessment
Kristin J. Davin, Tania A. Rempert, Amy Hammerand
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 47, Nº. 2, 2014, págs. 241-260
Student collaboration and teacher-directed classroom dynamic assessment: a complementary pairing
Kristin J. Davin, Richard Donato
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 46, Nº. 1, 2013, págs. 5-22
Kristin J. Davin
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 17, Nº. 3, 2013 (Ejemplar dedicado a: Sociocultural Theory and Second Language Pedagogy), págs. 303-322
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados