InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Atara Shriki
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 104, Nº 9, 2011, págs. 658-664
Characteristics of cognitive load raised during question-asking in mathematical activities
I. Lavy, Atara Shriki
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022 / coord. por Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, 2022, ISBN 978-84-09-42484-9, págs. 2148-2157
I. Lavy, Atara Shriki
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021. / Edulearn (dir. congr.), 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, págs. 342-350
Facebook groups as a space for responding professional needs of teachers during the covid-19 period
Atara Shriki
EduLearn 21 Proceedings: 13th International Conference on Education and New Learning Technologies Online Conference. 5-6 July, 2021. / Edulearn (dir. congr.), 2021, ISBN 978-84-09-31267-2, págs. 1361-1370
Engagement in Vedic Mathematics as means for strengthening self- efficacy of low achievers
Atara Shriki, I. Lavy
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 5441-5449
Promoting self-regulated learning of mathematical texts through questions-asking activities
I. Lavy, Atara Shriki
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, págs. 5658-5667
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados