Periodo de publicación recogido
|
|
|
Sabina Rak Neugebauer, Elizabeth R. Howard
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 9, Nº. 2, 2021, págs. 252-278
Moving Towards Biliteracy: Varying Paths of Bilingual Writers in Two-Way Immersion Programs
Elizabeth R. Howard, Sabina Rak Neugebauer
Miríada hispánica, ISSN 2171-5718, Nº. 10, 2015 (Ejemplar dedicado a: Educación y bilingüismo), págs. 83-106
Attending to the third goal: Cross-cultural competence and identity development in two-way immersion programs
Erika Feinauer, Elizabeth R. Howard
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 2, Nº. 2, 2014, págs. 257-272
Integration in two-way immersion education: equalising linguistic benefits for all students
Ester J. de Jong, Elizabeth R. Howard
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 1, 2009, págs. 81-99
Second Language Writing Development in English and in Spanish in a Two-way Immersion Programme
Raquel Serrano, Elizabeth R. Howard
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 10, Nº. 2, 2007, págs. 152-170
The Development of the English Developmental Contrastive Spelling Test: A Tool for Investigating Spanish Influence on English Spelling Development.
Elizabeth R. Howard, Igone Arteagoitia, Mohammed Louguit, Valerie Malabonga, Dorry M. Kenyon
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 40, Nº. 2, 2006, págs. 399-420
The impact of the societal language on writing development in the first language: the case of native Spanish speakers in Two-Way Immersion programs in the United States
Raquel Serrano, Elizabeth R. Howard
Bilingual socialization and bilingual language acquisition: proceedings from the Second International Symposium on Bilingualism : (University of Vigo, Galicia-Spain, October 23-26, 2002) / Anxo M. Lorenzo Suárez (aut.), Fernando Ramallo Fernández (aut.), Xoán Paulo Rodríguez Yáñez (aut.), 2005, ISBN 84-8158-280-8, págs. 751-770
Two-Way immersion education: An integrated approach to bilingual education in the United States
Elizabeth R. Howard
Bilingualism and education, from the family to the school / Xoán Paulo Rodríguez Yáñez (dir. congr.), Anxo M. Lorenzo Suárez (dir. congr.), Fernando Ramallo Fernández (dir. congr.), 2005, ISBN 3-89586-735-7, págs. 229-236
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados