Periodo de publicación recogido
|
|
|
Language growth trajectories: does immigrant generation status moderate linguistic interdependence?
Christine M. Leider, C. Patrick Proctor, Rebecca Silverman
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 24, Nº. 5, 2021, págs. 605-621
Culturally sustaining pedagogy within monolingual language policy: variability in instruction
Catherine J. Michener, Tesha Sengupta-Irving, C. Patrick Proctor, Rebecca Silverman
Language policy, ISSN 1568-4555, Vol. 14, Nº. 3, 2015, págs. 199-220
Comparing Reading Profiles of Biliterate Latino/a Children in Elementary School: Evidence from the simple view of reading
C. Patrick Proctor, Jeffrey R. Harring, Rebecca Silverman
Miríada hispánica, ISSN 2171-5718, Nº. 10, 2015 (Ejemplar dedicado a: Educación y bilingüismo), págs. 59-82
C. Patrick Proctor, Elaine Mo
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 43, Nº. 1, 2009, págs. 126-136
Elisabeth Duursma, Silvia Romero Contreras, Anna Szuber, C. Patrick Proctor, Catherine E. Snow, Diane August, Margarita Calderón López
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 28, Nº 1, 2007, págs. 171-190
C. Patrick Proctor, Diane August, María Carlo, Catherine E. Snow
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 98, Nº. 1, 2006, págs. 159-169
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados