Periodo de publicación recogido
|
|
|
Learning From Others: The Effects of Agency on Event Memory in Young Children
Lauren H. Howard, Tracy Riggins, Amanda L. Woodward
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 4, 2020, págs. 1317-1335
Understanding of Goals, Beliefs, and Desires Predicts Morally Relevant Theory of Mind: A Longitudinal Investigation
Beate Sodian, Maria Licata, Susanne Kristen-Antonow, Markus Paulus, Melanie Killen, Amanda L. Woodward
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 4, 2016, págs. 1221-1232
Learning From Others and Spontaneous Exploration: A Cross-Cultural Investigation
Laura Shneidman, Hyowon Gweon, Laura E. Schulz, Amanda L. Woodward
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 3, 2016, págs. 723-735
Motor system activation predicts goal imitation in 7-month-old infants
Courtney A. Filippi, Erin N. Cannon, Nathan A. Fox, Samuel G. Thorpe, Pier F. Ferrari, Amanda L. Woodward
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 27, Nº. 5, 2016, págs. 675-684
Infants’ and Young Children's Imitation of Linguistic In-Group and Out-Group Informants
Lauren H. Howard, Annette M. E. Henderson, Cristina Carrazza, Amanda L. Woodward
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 1, 2015, págs. 259-275
Learning From Their Own Actions: The Unique Effect of Producing Actions on Infants' Action Understanding
Sarah A. Gerson, Amanda L. Woodward
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 85, Nº. 1, 2014, págs. 264-277
Infants’ understanding of the point gesture as an object-directed action
Jose J. Guajardo, Amanda L. Woodward
Cognitive development, ISSN 0885-2014, Vol. 17, Nº. 1, 2002, págs. 1061-1084
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados