InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Amanda R. Burkholder, Laura Elenbaas, Melanie Killen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 2, 2020, págs. 512-527
The Role of Competitive and Cooperative Norms in the Development of Deviant Evaluations.
Luke McGuire, Michael T. Rizzo, Melanie Killen, Adam Rutland
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 6, 2019, págs. 703-717
Children's Perceptions of Economic Groups in a Context of Limited Access to Opportunities.
Laura Elenbaas, Melanie Killen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 5, 2019, págs. 1632-1649
A Developmental Neuroscience Study of Moral Decision Making Regarding Resource Allocation.
Kimberly L. Meidenbauer, Jason M. Cowell, Melanie Killen, Jean Decety
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 4, 2018, págs. 1177-1192
Equity and Justice in Developmental Science: Discrimination, Social Exclusion, and Intergroup Attitudes
Melanie Killen, Adam Rutland, Tiffany Yip
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 5, 2016, págs. 1317-1336
Understanding of Goals, Beliefs, and Desires Predicts Morally Relevant Theory of Mind: A Longitudinal Investigation
Beate Sodian, Maria Licata, Susanne Kristen-Antonow, Markus Paulus, Melanie Killen, Amanda L. Woodward
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 4, 2016, págs. 1221-1232
Expectations About Ethnic Peer Group Inclusivity: The Role of Shared Interests, Group Norms, and Stereotypes
Aline Hitti, Melanie Killen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 5, 2015, págs. 1522-1537
Challenging Gender Stereotypes: Resistance and Exclusion
Kelly Lynn Mulvey, Melanie Killen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 86, Nº. 3, 2015, págs. 681-694
Social Exclusion in Childhood: A Developmental Intergroup Perspective
Melanie Killen, Kelly Lynn Mulvey, Aline Hitti
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 3, 2013, págs. 772-790
Development of Intra- and Intergroup Judgments in the Context of Moral and Social-Conventional Norms
Melanie Killen, Adam Rutland, Dominic Abrams, Kelly Lynn Mulvey, Aline Hitti
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 3, 2013, págs. 1063-1080
Social Judgments and Emotion Attributions About Exclusion in Switzerland
Tina Malti, Melanie Killen, Luciano Gasser
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 83, Nº. 2, 2012, págs. 697-711
Intergroup Attitudes of European American Children Attending Ethnically Homogeneous Schools
Heidi McGlothlin, Melanie Killen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 5, 2006, págs. 1375-1386
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados