Periodo de publicación recogido
|
|
|
Understanding Social Display Rules: Using One Person’s Emotional Expressions to Infer the Desires of Another
Yang Wu, Laura E. Schulz
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 5, 2020, págs. 1786-1799
Social Pragmatics: Preschoolers Rely on Commonsense Psychology to Resolve Referential Underspecification
Julian Jara-Ettinger, Sammy Floyd, Holly Huey, Joshua B. Tenenbaum, Laura E. Schulz
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 4, 2020, págs. 1135-1149
How Adults’ Actions, Outcomes, and Testimony Affect Preschoolers’ Persistence
Julia A. Leonard, Andrea Garcia, Laura E. Schulz
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 91, Nº. 4, 2020, págs. 1254-1271
From Exploration to Instruction: Children Learn From Exploration and Tailor Their Demonstrations to Observers' Goals and Competence.
Hyowon Gweon, Laura E. Schulz
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 90, Nº. 1, 2019, págs. 148000-164000
Inferring Beliefs and Desires From Emotional Reactions to Anticipated and Observed Events.
Yang Wu, Laura E. Schulz
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 2, 2018, págs. 649-662
Learning From Others and Spontaneous Exploration: A Cross-Cultural Investigation
Laura Shneidman, Hyowon Gweon, Laura E. Schulz, Amanda L. Woodward
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 3, 2016, págs. 723-735
Not so innocent: : Toddlers’ inferences about costs and culpability
Julian Jara-Ettinger, Joshua B. Tenenbaum, Laura E. Schulz
Psychological Science, ISSN-e 1467-9280, Vol. 26, Nº. 5, 2015, págs. 633-640
Judicious Imitation: Children Differentially Imitate Deterministically and Probabilistically Effective Actions
Laura E. Schulz, Catherine Hooppell, Adrianna C. Jenkins
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 79, Nº. 2, 2008, págs. 395-410
God Does Not Play Dice: Causal Determinism and Preschoolers' Causal Inferences
Jessica Sommerville, Laura E. Schulz
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 2, 2006, págs. 427-442
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados