Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Tijs Rotsaert, Ernesto Panadero, Tammy Schellens, Annelies Raes
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 2, 2018, págs. 255-275
Anonymity as an instructional scaffold in peer assessment: Its effects on peer feedback quality and evolution in students’ perceptions about peer assessment skills
Tijs Rotsaert, Ernesto Panadero, Tammy Schellens
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds / coord. por Jan-Willem Strijbos, Astrid Wichmann), págs. 75-99
“Pedagogical tweeting” in higher education: boon or bane?
Britt Adams, Annelies Raes, Hannelore Montrieux, Tammy Schellens
International Journal of Educational Technology in Higher Education, ISSN 2365-9440, Nº. 15, 2018
Fomentando la alfabetización ética de los adolescentes en publicidad en Educación Secundaria
Britt Adams, Tammy Schellens, Martin Valcke
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, ISSN 1134-3478, Nº 52, 2017 (Ejemplar dedicado a: Cerebro social e inteligencia conectiva), págs. 93-103
Enseñar a los adolescentes los riesgos de las redes sociales: una propuesta de intervención en Secundari
Ellen Vanderhoven, Tammy Schellens, Martin Valcke
Comunicar: Revista Científica de Comunicación y Educación, ISSN 1134-3478, Nº 43, 2014 (Ejemplar dedicado a: Prosumidores mediáticos), págs. 123-132
Cultural differences in the perception of a social-constructivist e-learning environment.
Chang Zhu, Martin Valcke, Tammy Schellens
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 40, Nº. 1, 2009, págs. 164-168
Fostering knowledge construction in university students through asynchronous discussion groups
Martin Valcke, Tammy Schellens
Computers and education: An international journal, ISSN 0360-1315, Nº. 4, 2006, págs. 349-370
Secondary teachers’ pedagogical reasoning for using technology in mathematics lessons: An explorative study
B. Cabbeke, Tijs Rotsaert, Tammy Schellens
EDULEARN22 Proceedings: 14th International Conference on Education and New Learning Technologies : July 4th-6th, 2022 / coord. por Luis Gómez Chova, Agustín López Martínez, Joanna Lees, 2022, ISBN 978-84-09-42484-9, págs. 1372-1380
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados