Periodo de publicación recogido
|
|
|
Why Would Anyone Want to Edit an Encyclopedia?
Carol A. Chapelle
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 95, Nº 4, 2011, págs. 632-632
A Hidden Curriculum in Language Textbooks: Are Beginning Learners of French at U.S. Universities Taught About Canada?
Carol A. Chapelle
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 2, 2009, págs. 139-152
The Relationship Between Second Language Acquisition Theory and Computer-Assisted Language Learning.
Carol A. Chapelle
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 0, 2009, págs. 741-753
The meaning of cloze test scores: an item difficulty perspective.: an item difficulty perspective.
Carol A. Chapelle, Roberta G. Abraham
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 76, Nº 4, 1992, págs. 468-478
Carol A. Chapelle, Joan Jamieson
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 20, Nº. 1, 1986, págs. 27-47
ICT: new opportunities for l2 researchers
Carol A. Chapelle
Lingüística aplicada en la sociedad de la información y la comunicación / coord. por Maria Juan Garau, Marian Amengual Pizarro, Joana Salazar Noguera, 2006, ISBN 84-7632-962-8, págs. 15-24
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados