Periodo de publicación recogido
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Consuming the myths and meanings of an ambiguous brand
Stephen Brown, Pierre Mcdonagh, Clifford J. Shultz II
Journal of Consumer Research, ISSN-e 1537-5277, Vol. 40, Nº. 4, 2013, págs. 595-614
Stephen Brown, William Goetzmann, Bing Liang, Christopher Schwarz
Journal of financial economics, ISSN 0304-405X, Vol. 103, Nº. 2, 2012, págs. 221-234
Justice pénale internationale et violences électorales: les enjeux de la CPI au Kenya
Stephen Brown
Tiers monde: Revue Tiers monde, ISSN 1293-8882, Nº. 205, 2011 (Ejemplar dedicado a: Justice pénale internationale : nouvel ordonnancement moral du monde ou marchandage diplomatique?), págs. 85-100
No intente hacer esto en otro país
Stephen Brown
Harvard Business Review, ISSN 0717-9952, Vol. 86, Nº. 9, 2008, págs. 25-36
Nuevas formas de entender al consumidor
Stephen Brown
Harvard Deusto Márketing y Ventas, ISSN 1133-7672, Nº. 80, 2007, págs. 16-23
Cobra: The leading edge in construction
Stephen Brown
RICS business, ISSN 1740-486X, Nº. 9, 2005, pág. 36
Stephen Brown
Harvard business review, ISSN 0017-8012, Vol. 81, Nº 6, 2003, págs. 16-17
"Red Time Is Me Time" Advertising, Ambivalence, and Women's Magazines
Pauline Maclaran, Stephen Brown, Lorna Stevens
Journal of advertising, ISSN 0091-3367, Vol. 32, Nº 1, 2003, págs. 35-45
Teaching Old Brands New Tricks: Retro Branding and the Revival of Brand Meaning
Robert V. Kozinets, Stephen Brown, John F. Sherry Jr.
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 67, Nº 3, 2003, págs. 19-33
Book Review: The Savage Girl By Alex Shakar New York: Harpercollins, 2001, $26.00
Stephen Brown
Journal of the Academy of Marketing Science, ISSN 0092-0703, Vol. 31, Nº 1, 2003, págs. 90-92
Barry McIntyre, Phil Bodrock, Stephen Brown, Martijn Rats, Philip Kotler
Harvard business review, ISSN 0017-8012, Vol. 80, Nº 2, 2002, págs. 121-124
Mejores prácticas para la recuperación de clientes
Stephen Brown
Harvard Deusto Márketing y Ventas, ISSN 1133-7672, Nº. 42, 2001, págs. 70-73
Stephen Brown
Journal of accounting and economics, ISSN 0165-4101, Vol. 28, Nº. 2, 1999, págs. 83-115
Marketing and Literature: The Anxiety of Academic Influence
Stephen Brown
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 63, Nº 1, 1999, págs. 1-15
La gestión de reclamaciones como factor de diferenciación
Stephen Brown
Harvard Deusto Márketing y Ventas, ISSN 1133-7672, Nº. 26 (MAY-JUN), 1998, págs. 54-56
Recovering and Learning from Service Failure
Stephen S. Tax, Stephen Brown
Sloan management review, ISSN 0019-848X, Vol. 40, Nº. 1, 1998, págs. 75-88
Atormente a sus clientes (a ellos les encanta)
Stephen Brown
Nuevas tendencias en marketing, 2002, ISBN 84-234-2007-8, págs. 151-168
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