InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
A Tribute to Jere Brophy 1940 – 2009
Bruce A. VanSledright
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 38, Nº 3, 2010, págs. 306-309
What of History?: historical knowledge within a system of standards and Accountability
Timothy Kelly, Kevin Meuwissen, Bruce A. VanSledright
International journal of social education: Official journal of de Indiana Council for the social studies, ISSN 0889-0293, Vol. 22, Nº 1, 2007 (Ejemplar dedicado a: Historical Thinking), págs. 115-145
Reconstructing Andrew Jackson:Prospective Elementary Teachers' Readings of Revisionist History Texts
Bruce A. VanSledright
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 28, Nº 3, 2000, págs. 411-444
Citizenship Education and the Persistent Nature of Classroom Teaching Dilemmas
Bruce A. VanSledright, S. G. Grant
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 22, Nº 3, 1994, págs. 305-339
Fifth Graders' Ideas about History Expressed before and after Their Introduction to the Subject
Jere Brophy, Bruce A. VanSledright, Nancy Bredin
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 20, Vol. 4, 1992, págs. 440-489
Surviving its Own Rhetoric: Building a Conversational Community within the Social Studies
Bruce A. VanSledright, S. G. Grant
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 19, Nº 3, 1991, págs. 283-304
Clearing the Water? A Difficult Task of Balancing Aims and Rationales in Social Education
Bruce A. VanSledright
Theory and research in social education, ISSN 0093-3104, Vol. 34, Nº 3, 2006, págs. 408-415
Es reseña de:
Teaching Social Studies That Matters: Curriculum for Active Learning
Stephen J. Thornton
New York : Teachers College Press, 2005
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados