Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Prompts to Promote Success: Evaluating Utility Value and Growth Mindset Interventions on General Chemistry Students’ Attitude and Academic Performance
Ying Wang, Guizella A. Rocabado, Jennifer E. Lewis, Scott E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 5, 2021, págs. 1476-1488
Guizella A. Rocabado, Nancy A. Kilpatrick, Suazette R. Mooring, Jennifer E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 11, 2019, págs. 2371-2382
Supporting Alternative Strategies for Learning Chemical Applications of Group Theory
Daniel C. Southam, Jennifer E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 11, 2013, págs. 1425-1432
Understanding the state of the art for measurement in chemistry education research: Examining the psychometric evidence
Janelle A. Arjoon, Xiaoying Xu, Jennifer E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 90, Nº 5, 2013, págs. 536-545
Keily Heredia, Jennifer E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 89, Nº 4, 2012, págs. 436-441
Refinement of a Chemistry Attitude Measure for College Students
Xiaoying Xu, Jennifer E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 5, 2011, págs. 561-568
Comparing Two Tests of Formal Reasoning in a College Chemistry Context
Bo Jiang, Xiaoying Xu, Alicia García Abuín, Jennifer E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 87, Nº 12 (December), 2010, págs. 1430-1437
The Same or Not the Same: Equivalence as an Issue in Educational Research
Scott E. Lewis, Jennifer E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 82, Nº 9, 2005, pág. 1408
Departing from Lectures: An Evaluation of a Peer-Led Guided Inquiry Alternative
Scott E. Lewis, Jennifer E. Lewis
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 82, Nº 1, 2005, pág. 135
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados