InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Empowering students' proof learning through communal engagement
Ko Yi-Yin, Sean P. Yee, Sarah K. Bleiler, Justin D. Boyle, Michael K. Weiss (ed. lit.), Dana C. Cox (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 8, 2016, págs. 618-624
Multiplication principle problems and permutation problems
Mary C. Caddle, Bárbara M. Brizuela, Michael K. Weiss (ed. lit.), Dana C. Cox (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 6, 2016, págs. 463-467
Strategically fostering dynamic interactive environments
S. Asli Özgün-Koca, Michael K. Weiss (ed. lit.), Dana C. Cox (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 2, 2016, págs. 142-145
Factor and remainder theorems: An appreciation
Michael K. Weiss, Brian M. Dean (ed. lit.), Daniel Ness (ed. lit.), Nick Wasserman (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 2, 2016, págs. 153-156
Solving and graphing quadratics with symmetry and transformations
Michael K. Weiss, Brian M. Dean (ed. lit.), Daniel Ness (ed. lit.), Nick Wasserman (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 110, Nº 5, 2016-2017, págs. 394-397
A high school statistics class investigates the death penalty
Anastasia Brelias, Michael K. Weiss (ed. lit.), Dana C. Cox (ed. lit.), Margaret Kinzel (ed. lit.), Laurie O. Cavey (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 9, 2015, págs. 704-708
Ways of thinking and mathematical practices
Elise Lockwood, Eric Weber, Laurie O. Cavey (ed. lit.), Michael K. Weiss (ed. lit.), Dana C. Cox (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 6, 2015, págs. 461-465
Using appropriate tools strategically for instruction
Milan Sherman, Charity Cayton, Michael K. Weiss (ed. lit.), Dana C. Cox (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 4, 2015, págs. 306-310
Focusing on mathematical arguments
Laura M. Singletary, Anna Marie Conner, Michael K. Weiss (ed. lit.), Dana C. Cox (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 109, Nº 2, 2015, págs. 143-147
The "MOST" productive student mathematical thinking
Shari L. Stockero, Blake E. Peterson, Keith R. Leatham, Laura R. van Zoest, Laurie O. Cavey (ed. lit.), Michael K. Weiss (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 4, 2014, págs. 308-312
Lenses for examining students' mathematical thinking
Katherine A. Linsenmeier, Miriam Gamoran Sherin, Janet Walkoe, Martha Mulligan, Laurie O. Cavey (ed. lit.), Michael K. Weiss (ed. lit.)
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 108, Nº 2, 2014, págs. 142-146
Michael K. Weiss, Deborah Moore-Russo
Mathematics teacher, ISSN-e 2330-0582, ISSN 0025-5769, Vol. 106, Nº 4, 2012, págs. 269-273
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados