InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Expecting to teach affects learning during study of expository texts
Tricia A. Guerrero, Jennifer Wiley
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 7, 2021, págs. 1281-1303
How restudy decisions affect overall comprehension for seventh-grade students
Keith W. Thiede, Joshua S. Redford, Jennifer Wiley, Thomas D. Griffin
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 87, Nº. 4, 2017, págs. 590-605
When, and for whom, analogies help: The role of spatial skills and interleaved presentation
Allison J. Jaeger, Andrew R. Taylor, Jennifer Wiley
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 8, 2016, págs. 1121-1139
The influences of text and reader characteristics on learning from refutations in science texts
Jason L. G. Braasch, Susan R. Goldman, Jennifer Wiley
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 3, 2013, págs. 561-578
Keith W. Thiede, Joshua S. Redford, Jennifer Wiley, Thomas D. Griffin
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 104, Nº. 3, 2012, págs. 554-564
Test expectancy affects metacomprehension accuracy.
Keith W. Thiede, Jennifer Wiley, Thomas D. Griffin
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 2, 2011, págs. 264-273
Writing to Learn from Multiple-Source Inquiry Activities in History
Jennifer Wiley, Brent Steffens, M. Anne Britt, Thomas D. Griffin
Writing as a Learning Activity / coord. por Perry D. Klein, Pietro Boscolo, Lori C. Kirkpatrick, Carmen Gelati, 2014, ISBN 9789004259676, págs. 120-148
Student perceptions of history and historical concepts
James F. Voss, Jennifer Wiley, Joel Kennet
International review of history education / coord. por James F. Voss, Mario Carretero, Vol. 2, 2001 (Learning and reasoning in history), ISBN 0-7130-0204-2, págs. 307-330
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados