InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Language awareness and cultural awareness in international online cooperation: a mixed-method approach
Claudia Finkbeiner, Madeleine Olson, Wiebke Sophie Ost, Miri Shonfeld
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 33, Nº. 2, 2024, págs. 407-427
Panel discussion: language awareness vs. folk linguistics vs. applied linguistics
Martin Stegu, Dennis Richard Preston, Antje Wilton, Claudia Finkbeiner
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 27, Nº. 1-2, 2018 (Ejemplar dedicado a: Languages for Life - Educational, Professional and Social Contexts: Selected papers from the 13th International Conference of the Association for Language Awareness, WU Vienna, July 2016), págs. 186-196
Developing prospective teachers’ diagnostic skills through collaborative video analysis: focus on L2 reading
Claudia Finkbeiner, Jennifer Schluer
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 26, Nº. 4, 2017, págs. 282-303
In memory of Prof. Dr Carl James
Peter Garret, Josep Maria Cots Caimon, Claudia Finkbeiner, Joanna White, Richard Aplin, Andreas S. Young, Agneta Svalberg M.-L.
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 26, Nº. 1, 2017, págs. 1-2
Claudia Finkbeiner, Agnes Madeleine Olson, Jennifer Friedrich
Language teaching: The international abstracting journal for language teachers and applied linguistics, ISSN 0261-4448, Vol. 46, Nº 4, 2013, págs. 477-510
Claudia Finkbeiner, Agneta M.-L. Svalberg
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 21, Nº. 1-2, 2012 (Ejemplar dedicado a: AWARENESS MATTERS: LANGUAGE, CULTURE, LITERACY. SELECTED PAPERS FROM THE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF THE ASSOCIATION FOR LANGUAGE AWARENESS, UNIVERSITY OF KASSEL, JULY 2010), págs. 1-3
Self-regulated cooperative EFL reading tasks: students’ strategy use and teachers’ support
Claudia Finkbeiner, Markus Knierim, Marc Smasal, Peter Ludwig
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 21, Nº. 1-2, 2012 (Ejemplar dedicado a: AWARENESS MATTERS: LANGUAGE, CULTURE, LITERACY. SELECTED PAPERS FROM THE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF THE ASSOCIATION FOR LANGUAGE AWARENESS, UNIVERSITY OF KASSEL, JULY 2010), págs. 57-83
Developing L2 Strategic Competence Online
Claudia Finkbeiner, Markus Knierim
Handbook of Research on Computer-Enhanced Language Acquisition and Learning / coord. por Fenghui Zhang, Sarah B. Barber, 2008, ISBN 9781599048956, pág. 22
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados