InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Agneta M.-L. Svalberg, Jim Askham
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 29, Nº. 3-4, 2020, págs. 236-254
Researching language engagement: current trends and future directions
Agneta M.-L. Svalberg
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 27, Nº. 1-2, 2018 (Ejemplar dedicado a: Languages for Life - Educational, Professional and Social Contexts: Selected papers from the 13th International Conference of the Association for Language Awareness, WU Vienna, July 2016), págs. 21-39
Understanding the Complex Processes in Developing Student Teachers' Knowledge About Grammar.
Agneta M.-L. Svalberg
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 3, 2015, págs. 529-545
Student teachers’ collaborative construction of grammar awareness: the case of a highly competent learner
Agneta M.-L. Svalberg, Jim Askham
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 23, Nº. 1-2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Language Awareness for our Multicultural World: Selected papers from the 11th International Conference of the Association for Language Awareness, Concordia University, Montreal, July 2012), págs. 123-137
Claudia Finkbeiner, Agneta M.-L. Svalberg
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 21, Nº. 1-2, 2012 (Ejemplar dedicado a: AWARENESS MATTERS: LANGUAGE, CULTURE, LITERACY. SELECTED PAPERS FROM THE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF THE ASSOCIATION FOR LANGUAGE AWARENESS, UNIVERSITY OF KASSEL, JULY 2010), págs. 1-3
Agneta M.-L. Svalberg
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 21, Nº. 1-2, 2012 (Ejemplar dedicado a: AWARENESS MATTERS: LANGUAGE, CULTURE, LITERACY. SELECTED PAPERS FROM THE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF THE ASSOCIATION FOR LANGUAGE AWARENESS, UNIVERSITY OF KASSEL, JULY 2010), págs. 137-155
Engagement with language: interrogating a construct
Agneta M.-L. Svalberg
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 18, Nº. 3-4, 2009 (Ejemplar dedicado a: Engaging with language. Selected papers from the 9th International Conference of the Association for Language Awareness, University of Hong Kong, June 2008), págs. 242-258
Consciousness-raising Activities in Some Lebanese English Language Classrooms: Teacher Perceptions and Learner Engagement
Agneta M.-L. Svalberg
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 14, Nº. 2-3, 2005, págs. 170-190
The Problem of False Language Awareness
Agneta M.-L. Svalberg
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 10, Nº. 2-3, 2001, págs. 200-212
Meanings into pictures: Icons for teaching grammar
Agneta M.-L. Svalberg
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 4, Nº. 2, 1995, págs. 65-87
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados