InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Hadrian Lankiewicz, Emilia Wasikiewicz-Firlej, Anna Szcezepaniak-Kozak
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 25, 2016, págs. 147-161
Language learning and identity: Positioning oneself as a language learner and user in the multilingual milieu
Hadrian Lankiewicz, Anna Szcezepaniak-Kozak, Emilia Wasikiewicz-Firlej
Oceánide, ISSN-e 1989-6328, Nº. 6, 2014, 16 págs.
Constructing a culturally fit ad: a review of cross-cultural research on advertising
Emilia Wasikiewicz-Firlej
Garoza: revista de la Sociedad Española de Estudios Literarios de Cultura Popular, ISSN 1577-8932, Nº. 12, 2012, 246 págs.
The Construction of Gender Identities in Media Texts: A Content Analysis of Polish Magazine Advertisements
Emilia Wasikiewicz-Firlej
Discourses in co(n)text: the many faces of specialised discourse / Magdalena Zabielska (ed. lit.), Emilia Wasikiewicz-Firlej (ed. lit.), Anna Szcezepaniak-Kozak (ed. lit.), 2015, ISBN 978-1-4438-7419-9, págs. 190-210
Constructing the professional identity of EFL teachers through languaging: a narrative inquiry
Emilia Wasikiewicz-Firlej
Languaging experiences: Learning and teaching revisited / coord. por Hadrian Lankiewicz, Emilia Wasikiewicz-Firlej, 2014, ISBN 978-1-4438-5341-5, págs. 157-190
Trailer – e-portfolio for collecting and recognizing informal learning process and outcomes
A. Mykowska, Emilia Wasikiewicz-Firlej, M. A. Marques, M.C. Viegas, Roberta Garcia Alves, Francisco José García Peñalvo, Valentina Zangrando, Miguel Ángel Conde González, F. Brouns, A. Finder, J. Janssen, George N. Galanis, M. T. Alier, M. Johnson, D. Griffiths, Miroslav Minovic, Milos Milovanovic
ICERI 2013 / Luis Gómez Chova (comp.), A. López Martínez (comp.), I. Candel Torres (comp.), 2013, ISBN 978-84-616-3847-5, págs. 1539-1543
Reading the mission statement: on rhetoric and the construction of corporate identity
Emilia Wasikiewicz-Firlej
From life to text: building linguistic and cultural identity / María Jesús Lorenzo Modia (ed. lit.), Anna Szcezepaniak-Kozak (ed. lit.), 2012, ISBN 978-83-62617-11-1, págs. 13-34
Discourses in co(n)text: the many faces of specialised discourse
Magdalena Zabielska (ed. lit.), Emilia Wasikiewicz-Firlej (ed. lit.), Anna Szcezepaniak-Kozak (ed. lit.)
Cambridge Scholars Publishing, 2015. ISBN 978-1-4438-7419-9
Languaging experiences: Learning and teaching revisited
coord. por Hadrian Lankiewicz, Emilia Wasikiewicz-Firlej
Cambridge Scholars Publishing, 2014. ISBN 978-1-4438-5341-5
Ha sido reseñado en:
Porta Linguarum: revista internacional de didáctica de las lenguas extranjeras, ISSN 1697-7467, Nº. 24, 2015, págs. 217-218
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados