Periodo de publicación recogido
|
|
|
The cost of multiple representations: Learning number symbols with abstract and concrete representations.
Amy Bennett, Matthew Inglis, Camilla Gilmore
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 111, Nº. 5, 2019, págs. 847-860
Five Decades of Mathematics Education Research
Matthew Inglis, Colin Foster
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 49, Nº 4, 2018, págs. 462-500
Investigating and Improving Undergraduate Proof Comprehension
Lara Alcock, Mark Hodds, Somali Roy, Matthew Inglis
Notices of the American Mathematical Society, ISSN 0002-9920, Vol. 62, Nº. 7, 2015, págs. 741-752
Can peer assisted learning be effective in undergraduate mathematics?
Francis Duah, Anthony C. Croft, Matthew Inglis
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 4, 2014, págs. 552-565
Self-explanation training improves proof comprehension
Mark Hodds, Lara Alcock, Matthew Inglis
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 45, Nº 1, 2014, págs. 62-101
Expert and Novice Approaches to Reading Mathematical Proofs
Matthew Inglis, Lara Alcock
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 43, Nº 4, 2012
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados