Periodo de publicación recogido
|
|
|
Can peer assisted learning be effective in undergraduate mathematics?
Francis Duah, Anthony C. Croft, Matthew Inglis
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 45, Nº. 4, 2014, págs. 552-565
'I'm worried about the correctness: undergraduate students as producers of screencasts of mathematical explanations for their peers ¿ lecturer and student perceptions
Anthony C. Croft, Francis Duah, Birgit Loch
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 44, Nº. 7, 2013, págs. 1045-1055
An Activity Theory Analysis of Teaching Goals Versus Student Epistemological Positions.
Barbara Jaworski, Carol Robinson, Janette Matthews, Anthony C. Croft
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 19, Nº. 4, 2012, págs. 147-152
Understanding evaluation of learning support in mathematics and statistics
H. MacGillivray, Anthony C. Croft
International journal of mathematical education in science and technology, ISSN 0020-739X, Vol. 42, Nº. 2, 2011, págs. 189-212
Mathematics Support: Real, Virtual and Mobile.
Dunca A. Lawson, Sarah L. Carpenter, Anthony C. Croft
International Journal for Technology in Mathematics Education, ISSN 1744-2710, Vol. 15, Nº. 2, 2008, págs. 73-78
Mathematics for engineers: a modern interactive approach
Anthony C. Croft, Robert Davison
Harlow (England) [etc. : Prentice Hall, [1999. ISBN 0-13-033348-4
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados