InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
How Much Does an NCAA Basketball Championship Matter: A Call for Research on the Public Relations Impact of Athletic Success
Charles R. Taylor
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 35, Nº. 4, 2016, págs. 617-621
Charles R. Taylor, Matthew E. Sarkees
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 35, Nº. 1, 2016, págs. 61-73
Charles R. Taylor
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 34, Nº. 3, 2015, págs. 403-405
Creating win-win situations via advertising: new developments in digital out-of-home advertising
Charles R. Taylor
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 34, Nº. 2, 2015, págs. 177-180
The International Journal of Advertising in 2015 and beyond
Charles R. Taylor
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 34, Nº. 1, 2015, págs. 1-2
Conducting state-of-the-art cross-cultural research
Charles R. Taylor
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 33, Nº. 4, 2014, págs. 627-631
Charles R. Taylor
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 33, Nº. 3, 2014, pág. 427
Corporate social responsibility and advertising: does it extend to taking stances on social issues?
Charles R. Taylor
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 33, Nº. 1, 2014, págs. 11-15
On the economic effects of advertising - evidence that Advertising = Information
Charles R. Taylor
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 32, Nº. 3, 2013, págs. 339-342
Editorial: The advertising literature and the role of the International Journal of Advertising
Charles R. Taylor
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 32, Nº. 2, 2013, págs. 179-182
Editorial: Hot topics in advertising research
Charles R. Taylor
International Journal of Advertising, ISSN 0265-0487, Vol. 32, Nº. 1, 2013, págs. 7-12
Public Opinion towards Digital Billboards in the United States: An Analysis of Recent Polls
Charles R. Taylor, George R. Franke
Advances in Advertising Research, Vol. 2, 2012 (Breaking New Ground in Theory and Practice / Shintaro Okazaki (ed. lit.)), ISBN 978-3-8349-3134-4, págs. 375-394
Best practices for cross-cultural advertising research: Are the rules being followed?
Charles R. Taylor, C. Luke Bowen
Handbook of Research on International Advertising / Shintaro Okazaki (ed. lit.), 2012, ISBN 978-1-84844-858-2, págs. 3-19
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados