InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
EFL Learners’ Intercultural Competence Development Through International News
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Gist: Education and Learning Research Journal, ISSN-e 1692-5777, Vol 16 (January - June), 2018, págs. 185-208
English learners’ voices on integrating poetry through a transactional approach in an EFL classroom
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Literatura y lingüística, ISSN 0717-621X, ISSN-e 0716-5811, Nº. 37, 2018, págs. 355-380
Maritza Collazos Moná, Luis Fernando Gómez Rodríguez
Hallazgos, revista de investigaciones, ISSN 1794-3841, Vol. 14, Nº. 28, 2017, págs. 105-122
Jerry’s suicidal plan in the zoo story: An option to face the human feeling of absurdity
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Lingüística y Literatura, ISSN-e 0120-5587, Nº. 72, 2017, págs. 135-155
Increasing EFL Learners’ Oral Production at a Public School Through Project-Based Learning
Ady Marcela Vaca Torres, Luis Fernando Gómez Rodríguez
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 19, Nº. 2, 2017, págs. 57-71
Encouraging critical thinking development in an EFL Classroom through urban legends
Mariela Leal Hernández, Luis Fernando Gómez Rodríguez
Folios: revista de la Facultad de Humanidades, ISSN 0123-4870, ISSN-e 2462-8417, Nº. 43, 2016, págs. 137-152
The Influence of Power Relations on Teenagers’Learning Process in an EFL Class
Yolima Forero Rocha, Luis Fernando Gómez Rodríguez
Revista Latinoamericana de Ciencias Sociales, Niñez y Juventud, ISSN-e 1692-715X, Vol. 14, Nº. 2 (julio - diciembre), 2016, págs. 1493-1506
Learning Strategies: A Means to Deal with the Reading of Authentic Texts in the EFL Classroom
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Signo y pensamiento, ISSN 0120-4823, Vol. 35, Nº. 69, 2016, págs. 50-67
The cultural content in EFL Textbooks and what teachers need to do about it
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 17, Nº. 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: PROFILE Issues in Teachers' Professional Development, Vol. 17 No. 2), págs. 167-187
Enhancing intercultural competence through U.S. multicultural literature in the EFL classroom
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Folios: revista de la Facultad de Humanidades, ISSN 0123-4870, ISSN-e 2462-8417, Nº. 38, 2013, págs. 95-109
Cleófilas y "La Llorona": heroinas latinas en contra de la marginalización patrialcal en el cuento Sandra Cisneros "El arroyo de la Llorona"
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Universitas humanística, ISSN 0120-4807, Nº. 74, 2012, págs. 97-122
English Textbooks for Teaching and Learning English as a Foreign Language: Do They Really Help to Develop Communicative Competence?
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Educación y educadores, ISSN-e 0123-1294, Vol. 13, Nº. 3, 2010
Dysfunctional Families: One Central Theme in Two Fictional Works of Tony Morrison, Song of Solomon and Sula
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Folios: revista de la Facultad de Humanidades, ISSN 0123-4870, ISSN-e 2462-8417, Nº. 29, 2009, págs. 119-127
Luis Fernando Gómez Rodríguez, Beatriz Gama Rodrigues
ESPecialist, ISSN 0102-7077, Vol. 29, Nº. 1, 2008, págs. 47-65
Relations among Masculinities: Controversy in Uncle Tom�s Cabin
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Folios: revista de la Facultad de Humanidades, ISSN 0123-4870, ISSN-e 2462-8417, Nº. 25, 2007, págs. 115-124
Cosmic Philosophy in Walt Whitman's Leaves of Grass
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Folios: revista de la Facultad de Humanidades, ISSN 0123-4870, ISSN-e 2462-8417, Nº. 23, 2006, págs. 81-90
Uso da Língua Inglesa nos Hotéis de Sorocaba e Região: um estudo das necessidades na situação-alvo
Luis Fernando Gómez Rodríguez
ESPecialist, ISSN 0102-7077, Vol. 24, Nº. 1, 2003, págs. 17-34
Lord of the flies: the innate evil of man
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Folios: revista de la Facultad de Humanidades, ISSN 0123-4870, ISSN-e 2462-8417, Nº. 13, 2001, págs. 59-68
Second Language Acquisition Research: A Proposal for a Shift of Emphasis in Applied Linguistics
Luis Fernando Gómez Rodríguez, Luz Mariela Osorio, Luz Janneth Osorio
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 9, Nº. 1, 2001 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 57-64
La construcción por competencias del plan de estudios en EFL/ESL
Luz Mariela Osorio, Luis Fernando Gómez Rodríguez
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 9, Nº. 1, 2001 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 77-88
A Criticism on Demonstration Lessons in EFL Teacher Training
Luis Fernando Gómez Rodríguez
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 5, Nº. 1, 2000 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 68-71
Luis Fernando Gómez Rodríguez
Folios: revista de la Facultad de Humanidades, ISSN 0123-4870, ISSN-e 2462-8417, Nº. 10, 1999
Temporal is not Temporary: A Contrastive Examination of Spanish Copula Selection
Luis Fernando Gómez Rodríguez
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 2, Nº. 1, 1997 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 1-7
The Utopia of Innovation and Change in Colombia: A Dipstick Speech for an EFL Teacher Growth Conference
Luis Fernando Gómez Rodríguez
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 1, Nº. 1, 1996 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 10-16
The Functional Effect of Agent Retention in English Passives: An Examination of the Informativeness Condition
Luis Fernando Gómez Rodríguez
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 1, Nº. 1, 1996 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 33-37
Book Review: True Colors by Jay Mauerer and Irene Schoenberg
Luis Fernando Gómez Rodríguez
HOW, ISSN 0120-5927, Vol. 8, Nº. 1, 2001 (Ejemplar dedicado a: HOW), págs. 93-97
Es reseña de:
True Colors
Jay Mauerer, Irene Schoenberg
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados