InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
MANOVA: A procedure whose time has passed?
Francis L. Huang
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 64, Nº 1, 2020, págs. 56-60
Teacher job satisfaction by principal support and teacher cooperation: results from the Schools and Staffing Survey
Amanda A. Olsen, Francis L. Huang
Archivos Analíticos de Políticas Educativas=Education Policy Analysis Archives, ISSN-e 1068-2341, Vol. 27, Nº. 1, 2019
Birthdate effects and gifted program participation in kindergarten
Francis L. Huang
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 59, Nº 1, 2015, págs. 14-22
Factors associated with lowercase alphabet naming in kindergarteners
Francis L. Huang, Marcia A. Invernizzi
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 35, Nº 6, 2014, págs. 943-968
What are the odds of that? A primer on understanding logistic regression
Francis L. Huang, Tonya R. Moon
Gifted child quarterly, ISSN-e 1934-9041, ISSN 0016-9862, Vol. 57, Nº 3, 2013, págs. 197-204
Perceived prevalence of teasing and bullying predicts high school dropout rates
Dewey Cornell, Anne Gregory, Francis L. Huang, Xitao Fan
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 105, Nº. 1, 2013, págs. 138-149
Anne Gregory, Dewey Cornell, Xitao Fan, Peter Sheras, Tse-Hua Shih, Francis L. Huang
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 102, Nº. 2, 2010, págs. 483-496
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados