Periodo de publicación recogido
|
|
|
|
|
L1 and L2 role assignment in L3 learning.: Is there a pattern?
Ylva Falk, Christine Lindquist
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 16, Nº. 4, 2019, págs. 411-424
Productive Collocation Knowledge at Advanced CEFR Levels: Evidence from the Development of a Test for Advanced L2 French
Fanny Forsberg Lundell, Christine Lindquist, Amanda Edmonds
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 74, Nº. 4, 2018, págs. 627-649
The role of L1 explicit metalinguistic knowledge in L3 oral production at the initial state
Ylva Falk, Christine Lindquist, Camilla Bardel
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 18, Nº 2, 2015 (Ejemplar dedicado a: L3 acquisition: a focus on cognitive approaches), págs. 227-235
La richesse lexicale dans la production orale de l'apprenant avancé de français
Christine Lindquist
Canadian modern language review, ISSN 0008-4506, Vol. 66, Nº. 3, 2010, págs. 393-420
The use of the L1 and the L2 in French L3: examining cross-linguistic lexemes in multilingual learners’ oral production
Christine Lindquist
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 6, Nº. 3, 2009, págs. 281-297
Didactic Challenges in the Multilingual Classroom-The Case of French as a Foreign Language
Christine Lindquist
Cross-linguistic influence: from empirical evidence to classroom practice / coord. por María Juncal Gutiérrez Mangado, María Martínez Adrián, Francisco Gallardo del Puerto, 2019, ISBN 9783030220655, págs. 87-100
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2025 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados