Instituciones
Área de conocimientoPortal Institucional (Dialnet CRIS)Periodo de publicación recogido
|
|
|
Gender pairings in EFL child task-based interaction
María Martínez Adrián, María Juncal Gutiérrez Mangado
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 19, 2022, págs. 103-128
Hot Potatoes activities to improve grammatical accuracy across different proficiency courses
Izaskun Villarreal Olaizola, Esther Gómez Lacabex, Francisco Gallardo del Puerto, María Martínez Adrián, María Juncal Gutiérrez Mangado
Journal of English Studies, ISSN 1576-6357, Nº 18, 2020, págs. 253-277
Introduction: L1 use in content-based and CLIL settings
María Martínez Adrián, María Juncal Gutiérrez Mangado, Francisco Gallardo del Puerto
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 1, 2019 (Ejemplar dedicado a: L1 use in Content-based and CLIL settings), págs. 1-4
CLIL at the linguistic interfaces
María Juncal Gutiérrez Mangado, María Martínez Adrián
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 6, Nº. 1, 2018, págs. 85-112
The use of L3 English articles by Basque-Spanish bilinguals
María Juncal Gutiérrez Mangado, María Martínez Adrián
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 31, no. 1, 2018, págs. 124-158
Differential and selective morpho-syntactic impairment in Spanish-Basque bilingual aphasia
Amaia Munarriz Ibarrola, Maria José Ezeizabarrena Segurola, María Juncal Gutiérrez Mangado
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 19, Nº 4, 2016 (Ejemplar dedicado a: Cross-language Effects in Bilingual Production and Comprehension), págs. 810-833
María Martínez Adrián, María Juncal Gutiérrez Mangado
Atlantis: Revista de la Asociación Española de Estudios Anglo-Norteamericanos, ISSN 0210-6124, Vol. 37, Nº 2, 2015, págs. 175-197
Is CLIL instruction beneficial in terms of general proficiency and specific areas of grammar?
María Martínez Adrián, María Juncal Gutiérrez Mangado
Journal of immersion and content-based language education, ISSN 2212-8433, Vol. 3, Nº. 1, 2015, págs. 51-76
Phonetic and syntactic transfer effects in the english interlanguage of Basque/Spanish bilinguals
María Martínez Adrián, Francisco Gallardo del Puerto, María Juncal Gutiérrez Mangado
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 10, 2013, págs. 51-83
H1 gisako urruntasun luzeko NZ-galderen jabekuntza haur euskaldun batengan
María Juncal Gutiérrez Mangado
Anuario del Seminario de Filología Vasca Julio de Urquijo: International journal of basque linguistics and philology, ISSN 0582-6152, Vol. 41, Nº. 1, 2007, págs. 249-288
Galderen eta erlatibozkoen ulermena haur euskaldunengan
María Juncal Gutiérrez Mangado
Eridenen du zerzaz kontenta: sailkideen omenaldia Henrike Knörr irakasleari (1947-2008) / coord. por Maria José Ezeizabarrena Segurola, Ricardo Gómez López, 2015, ISBN 978-84-9082-092-6, págs. 289-305
The Acquisition of English Syntax by CLIL Learners in the Basque Country
María Martínez Adrián, María Juncal Gutiérrez Mangado
Content and language integrated learning: evidence from research in Europe / Rosa María Jiménez Catalán (ed. lit.), Yolanda Ruiz de Zarobe (ed. lit.), 2009, ISBN 978-1-84769-161-3, págs. 176-196
Hotsetik hitzera: nola bereganatzen dute hizkuntza haur euskaldunek?
María Juncal Gutiérrez Mangado, Maria José Ezeizabarrena Segurola
Erein, 2022. ISBN 978-84-9109-224-7
María Juncal Gutiérrez Mangado
Tesis doctoral dirigida por María del Pilar García Mayo (dir. tes.), Vidal Valmala Elguea (codir. tes.). Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea (2005).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados